PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo pracy przez Sąd Pracy › Swiadectwo pracy przez Sąd Pracy
  • Data: 2006-12-04 10:22:41
    Temat: Swiadectwo pracy przez Sąd Pracy
    Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,zwróciłem sie z wnioskiem do Sądu Pracy o wydanie świadectwa
    pracy ponieważ pracodawca po rozwiązaniu umowy o prace nie zamierzał
    mi go wydać
    .
    Sąd w odpowiedzi zarządał odemnie szczególowych informacji ,między
    innymi o wykorzystanym urlopie ,data urodzenia,pesel,imiona rodziców
    itd. , pod rygorem odrzucenia wniosku.
    Mam pytanie do osób ,które wnosiły do Sadu Pracy o wydanie
    świadectwa pracy czy takie szczegółowe informacje byly wymagane we
    wniosku od razu na starcie?
    Wydaje mi sie ,że szczególowe info o urlopie powinno być w
    dokumentacji pracodawcy i Sąd powinien jednak wezwać pracodawce do
    ustosunkowania się do wniosku.