PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudent + umowa o pracę › Student + umowa o pracę
    From: Beerman <k...@...o.c.z.t.a.f.m>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Student + umowa o pracę
    Date: Wed, 22 Aug 2007 13:32:50 +0200

    Witam serdecznie

    Od września rozpoczynam pierwszą pracę na podstawie umowy o pracę.
    Obecnie studiuje, wcześniej pracowałem jedynie na podstawie umowy
    zlecenia, więc nie odprowadzałem składek na ubezpieczenie społeczne czy
    chorobowe.

    Teraz moją przygodę z pełnym etatem rozpocząłem od walki z kilkoma
    dokumentami które muszę dostarczyć pracodawcy i pojawiło się kilka
    wątpliwości:

    1)
    DATA PRZYSTĄPIENIA DO NFZ

    google prawie milczy na ten temat, ja od urodzenia byłem ubezpieczony
    przez rodziców, więc logika nakazuje twierdzić że będzie to data
    powstania NFZ...a może nie?

    2)
    "proszę podać łączny okres stażu pracy wliczając w to okresy
    zatrudnienia i okresy prowadzenia działalności w czasie której
    odprowadzał(a) Pan/Pani składki na ubezpieczenie chorobowe / społeczne"

    rozumiem że chodzi tu JEDYNIE o staż pracy w czasie którego
    odprowadzałem ww. składki (a takiego nie posiadam), czy może się mylę?

    Dziękuję z góry za rozwianie moich wątpliwości, ewentualnie za
    skierowanie do odpowiedniego źródła.