PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaże - wolontariaty właściwie › Staże - wolontariaty właściwie
    Date: Wed, 02 Aug 2006 18:46:39 +0200
    From: Szewc <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Staże - wolontariaty właściwie

    Witam.

    Jestem na stażu trzymiesięcznym bezpłatnym (niefinansowanym z UP). Firma
    jest niewielka i w zasadzie wychodzi, ze 50% składu to stażyści. Mam
    na głowie porządny projekt i pracuję jak na pełny etat (żadne tam
    praktyki jako starszy konsultant od kawy i ksero na 3 godzinki dziennie)
    Trochę się oczywiście nauczę. Ale oprócz tego muszę przecież coś jeszcze
    dorabiać bo zdechnę...

    Jakie macie wrażenia ze swoich staży?

    pozdr.
    Szewc