PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staz pracy a termin dostarczenia dokumentow

  • 1. Data: 2007-12-19 08:42:32
    Temat: Staz pracy a termin dostarczenia dokumentow
    Od: badzio <b...@g...com>

    Witam po dlugiej nieobecnosci,
    mam pytanie odnosnie nastepujacej sytuacji:
    Po ukonczeniu studiow przepracowalem 2 lata na podstawie umowy o
    prace. Lacznie mam zatem 10 lat stazu pracy, czyli 26 dni urlopu (26
    dni przysluguje mi od wrzesnia). Zmienilem prace od listopada, ale z
    przyczyn ode mnie niezaleznych moj nowy pracodawca otrzymal moje
    swiadectwo pracy dopiero na poczatku grudnia, kopie dyplomu utrzyma na
    poczatku stycznia. I teraz watpliwosc - przez listopad i grudzien ile
    nalezy mi sie urlopu? Po 1/12 z 20 czy 26 dni? Czy jesli ksiegowa
    naliczyla za listopad (i grudzien?) 20 dni (bo nie miala swiadectwa
    pracy a informacja o stazu pracy wpisana do innych papierkow jej nie
    interesuje) to czy z chwila otrzymania tegoz swiadectwa jest
    zobowiazana do skorygowania ilosci urlopu na moja korzysc?