PracaGrupypl.praca.dyskusjeSmiech przez lzy. › Smiech przez lzy.
  • From: "Chyna" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Smiech przez lzy.
    Date: Mon, 23 Sep 2002 13:25:50 +0200

    Naprawde nie sadzilam, ze moga ludzi uwazac za takich idiotow. Sklamalam. Sadzilam.
    Az mi sie skecz przypomnial, nie pamietam nazwy kabaretu, ale to byli "Milionerzy" i
    facet mial odpowiedziec, jak ma na imie. "Mowi Adam. Ta! Adam! Sluchaj, jak ja mam na
    imie... no to dzieci zapytaj! No...!"
    Mowa tu byla niedawno o pracy chalupniczej. Ktos mial mi przeslac namiary na priva. I
    przeslal www. Tak sobie czytam podsmiechujac sie az doszlam do "na roznoszeniu ulotek
    w miejscu zamieszkania. Oferujemy fantastyczne wynagrodzenie, płacąc 0,90 zł za
    ulotkę (...) Za 1000 rozniesionych ulotek zapłacimy Ci 900 zł ! (brutto).
    Uczestniczysz w całym procesie roznoszenia. Masz pełną kontrolę nad ilością ulotek,
    bowiem sam je roznosisz a więc zawsze dokładnie wiesz ile zarobiłeś !"
    Ach, trzeba naturalnie przelac na konto 22 zlote. Lece pedze, swinskim truchtem na
    zakretach lamie sobie kopytka. Pelna kontrola nad iloscia ulotek.... "wiecie,
    roznioslam dzis 2600". Siedzac w domu przed telewizorem.
    Zastanawiam sie, kim sa ludzie, ktorzy maja innych za takich debili.

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    Niejeden czlowiek, ktory wysoko zaszedl, zawdziecza swoj sukces raczej tkwiacemu w