PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkutki zerwania umowy zlecenie › Skutki zerwania umowy zlecenie
  • Subject: Skutki zerwania umowy zlecenie
    From: s...@p...org (Slawomir Jasinski)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: 14 Feb 2002 15:04:50 +0100

    Pisalo:
    > Cze?ae, chc? jechaae na lipiec do Anglii szukaae pracy, jestem studetem
    IIIroku
> [...]
    > anglii jekie? adresy i ewentualne koszty, ponadto czy z racji ?e jestem
    > studentem ?atwiej jest przej?ae granic? i jakie wra?enie trzeba zrobiae na
    > celnikach aby nie podejrzewali ?e jad? do pracy, ile kasy trzeba mieae na
    > granicy itp. interesuj? mnie wszekie informacje na temat pracy w Anglii- z
    > góry za wszelkie informacje i porady dzi?kuj? - Pozdrawiam Wojciech!
    > Aha prosz? was jeszcze je?eli kto? jecha? do anglii jaki ?rodek
    komunikacji
    > jest najlepiej wybraae(autobus, poci?g do francji i potem pod kana?em
    > LaManche, jakie jest najlepsze po??czenie)

    Nie sadze zeby miesieczny pobyt w UK dal ci jaki kolwiek zarobek wiem ze sa
    jakies studenckie wyjazdy z pozwoleniem na prace ale to ponoc cos jak
    loteria i wyjazdy sa na farmy (niski dochod) Nielegalnie Mozesz sprobowac w
    restauracjach w londynie jednak zarobki bardzo slabe jakies 3- 3.5 pounds/h
    a koszty pobytu duze minimum nie pijesz nie palisz jesz produkty z dolnych
    polek w supermarkecie to 25 pouns/ tydzien + minimum za hate (pokoj dzielony
    z innymi ludzmi ) 40 pounds/tydzien Jesli nie znajdziesz od razu pracy to
    nic nie zarobisz tak wiec odradzam. Lepiej wez se dziekanke i jedz na dluzej
    np rok po pol roky wizy turystycznej mozesz wyslac paszport do homeoffice i
    ubiegac sie o wize studencka uprawnia ona do pracy part time reszta moze byc
    over time i trwa pol roku. Dostajesz ja na podstawie przedlozenia dokumentu
    ze szkoly jez. (po wplacie pierwszej raty) i przedstawieniu stanu konta ma
    byc 1000 pounds (konto otwiera ci szkola) Mozesz i ubiegac sie o wize na
    self employment podstawa jest 1000 na koncie + 2 listy od zainteresowanych
    twoja usluga osob lub firm + 500 pounds w dwoch ratach za posrednictwo dla
    jakiegos przedsiebiorczego prawnika czy ksiegowego z naszego kraju ktory
    takie uslugi w londynie wykonuje tak wiec nie jest za wesolo jesli nie masz
    konkretnych pomyslow jak chcesz tam zarabiac.