PracaGrupypl.praca.dyskusje › znalezione w PUP

  • 1. Data: 2002-01-30 18:27:56
    Temat: znalezione w PUP
    Od: "millo" <m...@p...wp.pl>

    witam,

    z powiatowym urzedzie pracy w kartuzach jest m.in. taki wakat

    dyrektor w firmie produkujacej odziez

    - wyksztalcenie wyzsze
    - znajomosc jezykow: tureckiego, jugoslowianskiego, angielskiego,
    niemieckiego
    - staz pracy min. 3 lata
    - prawo jazdy
    - znajomosc przepisow celnych i rynkow handlowych: Turcji, Niemczech,
    Francji

    ciekaw jestem czy kogos znajda kogos w tym pup ;-)
    jak myslicie jaka ma motywacje, firma szukajaca kogos na takie stanowisko, w
    poszukiwaniu
    pracownika przez pup - w dodatku w takiej malej miejscowosci

    pozdrawiam,
    millo

  • 2. Data: 2002-01-30 19:34:33
    Temat: Re: znalezione w PUP
    Od: "Meggi" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "millo" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poszukiwaniu
    > pracownika przez pup - w dodatku w takiej malej miejscowosci

    Proste: jest to firma zapewne z udzialem tureckim i beda mogli zatrudnic
    swojego kumpla (Turka, a najprawdopodobniej tzw. Jugoturka), tylko wtedy,
    jesli na dane stanowisko nie bedzie ofert od Polakow...

    pzdr.
    M.

  • 3. Data: 2002-01-30 20:32:51
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    millo napisał(a):

> [...]
    > poszukiwaniu
    > pracownika przez pup - w dodatku w takiej malej miejscowosci

    O o to właśnie chodziło, żeby PUP miał ofertę pracy, i nikt tej pracy nie
    otrzymał.

    --
    Kaja

  • 4. Data: 2002-01-30 20:34:55
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Meggi" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > swojego kumpla (Turka, a najprawdopodobniej tzw. Jugoturka), tylko wtedy,
    > jesli na dane stanowisko nie bedzie ofert od Polakow...

    Zaden Polak ani Turek nie zna jugoslowianskiego bo takiego jezyka nie ma, a
    jesli idzie o pozostale warunki to
    nie zdziwilbym sie jezeli rzeczywiscie jakis Turek je spelni.
    Uwazam ze pod tym wzgledem sa duzo bardziej obrotni od nas.

  • 5. Data: 2002-02-08 01:13:22
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

    > O o to właśnie chodziło, żeby PUP miał ofertę pracy, i nikt tej pracy nie
    > otrzymał.

    Dokladnie - bo tu chodzi o wydanie zezwolenia na zatrudnienie konkretnwgo
    cudzoziemca. To jest glupi sstem, ale jest jak jest...