PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...

  • 71. Data: 2004-07-25 09:06:59
    Temat: Re: Skad sie biora niskie zarobki w Polsce...
    Od: "M" <m...@W...gaz-eta.pl>

    są gigantyczne, ale kto w wymienionych
    krajach chciałby pracować za 60-100tys miesiecznie,
    przy takim obciążeniu (mowa o bankach a nie państwowych
    bankach)
    bo u nas to może i dużo, ale w USA średnio

    <M-ock>

  • 72. Data: 2004-07-25 09:36:02
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Minister wrote:

    > Nie wiesz które rządy były prawicowe ?
    > No to ci powiem: Oleksego, Cimoszewicza, Pawlaka, Millera, a lewica to np.
    > Olszewski, Buzek, Suchocka i Bielecki
    > Pasuje ci?

    Alleossochozi ?

    > Czyś ty sie wczoraj urodził? Chyba tak skoro dopiero teraz
    > zauważyłeś wypowiedź świeżo upieczonej maturzystki Beger o Kofanie Ananie.

    ROTFL. O czym Ty w ogóle gadasz do mnie ?

    > Może zaczniemy nowy wątek o przekrętach prawicy?

    Nie, nie zaczynajmy. I tutaj też kończmy. Proponuję EOT.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 73. Data: 2004-07-25 10:13:09
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2004 23:19:54 +0200, Minister spłodził(a):

    > Minister

    Witam. Po raz pierwszy na grupie.
    Drugi link sigi proszę przeczytać.

    --
    zYm3N[@interia.pl]

    .:: C++ | C | PHP | HTML | Delphi | Pascal
    .:: >> http://zymen.cjb.net <<
    .:: http://zymen.cjb.net/cytowanie.html

  • 74. Data: 2004-07-25 10:39:40
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    // ciach //
    Nic tylko "twoje-moje". Jest tak dość stara przypowieść o golarzu i
    fryzjerze, co to się kłócili czy "golono czy strzyżono" klienta. I "tak się
    zawzięli" że jak się juz topili (pewnie po jakiejs małej bójce o swoje
    racje), że nad wodą wystawała tylko ręka fryzjera która pokazywała
    jednoznacznie że jednak strzyzono

    > kreski" powinien być "gruby sznur"
    czy ma znaczenie rozpatrywanie co i jak było w przeszłości? nie mamy na to
    zupełnie wpływu. Jestesmy tu i teraz, a w przyszłości będzie to dnia
    dzisiejszego konsekwencją. Będziemy się dalej kłócić o coś w sumie mało
    istotnego z punktu widzenia rozwoju czy jednak zajmiemy się sprawnym
    zarządzaniem/pracowaniem/rozwojem ?

    > Nie wiesz które rządy były prawicowe ?
    > No to ci powiem: Oleksego, Cimoszewicza, Pawlaka, Millera, a lewica to np.
    > Olszewski, Buzek, Suchocka i Bielecki
    heh, ale uproszczenie :) a najbardziej rotfl na ten przykład prawicowości.
    Zresztą uważam, że nie jest istotne czy ktoś nazywa siebie tak czy siak.
    Ważne jest co i jak robi. A sprawne rządzenie (zarządzanie) polega chyba
    generalnie na tym, żeby zarobić a nie jak zabrać/ukraść/przywłaszczyć cudze
    mienie.

    > Pasuje ci? Czyś ty sie wczoraj urodził? Chyba tak skoro dopiero teraz
    > zauważyłeś wypowiedź świeżo upieczonej maturzystki Beger o Kofanie Ananie.
    a co to ma do rzeczy? ja też czasem gadam głupio. Jak każdy. I nie wymagam
    żeby mnie wszyscy słuchali

    > Może zaczniemy nowy wątek o przekrętach prawicy?
    a po co? nie ma znaczenia, jaki kto ma włożony strój. ważne, czy złodziej
    czy nie. A w polityce, to juz zupełnie najmniej liczy się "prynależność",
    chyba ż ektoś jest ideowcem ale mało kogo stać na to żeby być ideowcem

    > pozdrawiam
    >
    > Minister

    gromax

  • 75. Data: 2004-07-25 11:54:45
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 24 lipiec (sobota) 2004, osobnik ukrywający się pod
    pseudonimem Minister w wiadomości <news:cdubpb$rlt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    napisał/a:

    > Konieczne są niekonwencjonalne, może drastyczne lecz skuteczne posunięcia
    > np. Ustawowe Minimalne Wynagrodzenie na europejskim poziomie - jako podstawa
    > zmian ale oczywiście na tym nie można skończyć. Taki powinien być jeden z
    > elementów Nowej Polityki Ekonomicznej w Polsce.

    Daj dobry przyklad i zacznij wyplacac te minimalne wynagrodzenie na
    europejskim poziomie. Bedziesz mi placil przelewem czy gotowka? Ceny tez na
    poziomie europejskim ustalisz? Litr mleka 6 zlotych, chleb 4 zlote,
    kilogram kurczaka 50 zlotych itd, itd.

    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 76. Data: 2004-07-25 11:57:49
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 24 lipiec (sobota) 2004, osobnik ukrywający się pod
    pseudonimem złoty w wiadomości <news:cdu4c8$fg4$1@nemesis.news.tpi.pl>
    napisał/a:
    > takie bezposrednie. Coraz wiecej "znanych" ekonomistow przychyla sie np.
    > do pogladu, ze _kontrolowana_ inflacja jest dobrym srodkiem na pobudzenie
    > gospodarki

    To ci 'znani' ekonomisci niech sie doucza, ze cos takiego jak 'kontrolowana
    inflacja' nie istnieje - takie myslenie zyczeniowe, popuscimy troche i
    bedzie dobrze. Tylko, ze to sie nie sprawdza.

    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 77. Data: 2004-07-25 12:22:03
    Od: "Przemek" <b...@n...pl>

    napisał w wiadomości news:cdu7ma$n2m$1@news.onet.pl...

    > Khem. Podam dwa przyklady. PKP i kopalnie. Chcecie wiecej?
    >
    > --
    No popatrz jak to sie zmienia ; kiedys jednym tchem wymienialo sie jeszcze
    huty
    ale czarodziejska chinska rozdzka spowodowala ze zaczela sie oplacac
    produkcja stali , co
    wiecej nagle pojawilo sie sporo chetnych do zakupu resztki panstwowych hut.
    pzdr

  • 78. Data: 2004-07-25 12:30:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemek <b...@n...pl> wrote:
> [...]
    > produkcja stali , co
    > wiecej nagle pojawilo sie sporo chetnych do zakupu resztki

    Zaczelo sie oplacac? No popatrz - bo gdyby nie pomoc publiczna to te huty
    padlyby w cholere. I tak sie sklada, ze oplaca sie firmom miedzynarodowym,
    prywatnym. Oplaca sie, bo chinczycy kupuja wszystko ile wlezie.
    Pytanie - czy oplacalo sie tyle ladowac w utrzymanie tych zywych trupow? Czy
    nie lepiej bylo wydac te pieniadze gdzie indziej?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 79. Data: 2004-07-25 19:56:11
    Od: "Roman Budzowski" <r...@i...pl>

    "DT" <d...@A...pl> wrote in message
    > On Fri, 23 Jul 2004 19:03:49 +0200, "Minister" <r...@o...pl> wrote:
    > A czy mógłbyś dla mojej wiedzy sprawdzić i podać mi info, jaka jest
    > minimalna płaca w USA ?

    Zależy od stanu. W Nowym Jorku jak ostatnio byłem (2 lata temu), to wynosiła
    $5.15. Ktoś, kto tyle zarabiał, mógł sobie pozwolić na mniej niż nasi biedni
    ciułacze dostający min. płacę.

    pozdrawiam
    Roman Budzowski

    --
    Wyjątkowa biżuteria dla wyjątkowych ludzi.
    http://www.wec.com.pl/news.php?id=55&aff=128&part=1

  • 80. Data: 2004-07-26 09:12:07
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 25 Jul 2004 11:06:59 +0200, M
    <m...@W...gaz-eta.pl> napisał:

> [...]
    > przy takim obciążeniu (mowa o bankach a nie państwowych
    > bankach)
    > bo u nas to może i dużo, ale w USA średnio

    Jasne.
    Ale ciekawy bylem, jak w ramach tego samego przykladowo banku, gdy
    odpowiedniki tych samych stanowisk sa w wielu krajach, wypada porownanie
    Polski do..... wlasnie do kogo? Gdzie sa zblizone zarobki?