PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZUKAM gazeta wyborcza (praca) Stołeczna - Trojmiasto, ten tydzien

  • 1. Data: 2002-09-25 09:16:06
    Temat: SZUKAM gazeta wyborcza (praca) Stołeczna - Trojmiasto, ten tydzien
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    Kochani,

    Jak w temacie
    poszedłem wczoraj do redakcji GW przed 12.00 i juz nie bylo
    przyszlo tylko 6 egzemplarzy.

    Gazeta Wyborcza - praca (STOŁECZNA)

    czy ma ktos odstapic, pozyczyc do wgladu
    z Trojmiasta
    Gdansk Sopot Osowa ?

    Dzieki sliczne

    --

    Rapatang

  • 2. Data: 2002-09-26 10:38:25
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

    > Gazeta Wyborcza - praca (STOŁECZNA)
    >
    > czy ma ktos odstapic, pozyczyc do wgladu
    > z Trojmiasta
    > Gdansk Sopot Osowa ?

    A moze sprawdz w internecie? www.gazeta.pl/praca ? Oni tam maja oferty (moze
    nie wszystkie) tego cos sie ukazuje w dodatku. No chyba ze nie masz stalego
    dostepu do sieci.

    Pozdrawiam,

    AM

  • 3. Data: 2002-09-26 11:56:56
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    (moze
    > nie wszystkie) tego cos sie ukazuje w dodatku. No chyba ze nie masz

    Ta internetowa baza nie ma nic wspolnego z wersja gazetowa. Nic wspolnego

    jest OK samarytanie z pl.regionalne.warszawa pomogli

    --

    Rapatang