PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrudnianie mlodocianych - potrzebne pilne wsparcie!

  • 1. Data: 2002-05-09 19:00:56
    Temat: zatrudnianie mlodocianych - potrzebne pilne wsparcie!
    Od: "Ula G." <o...@g...pl>

    Na poczatek : dzien dobry :)

    A teraz do rzeczy: poszukuje materialow dotyczacych zatrudniania
    mlodocianych (chodzi mi o aspekt prawny). Interesuja mnie artykuly w
    czasopismach i pozycje ksiazkowe, a takze serwisy www (sa takie?) na ten
    temat.
    W szczegolnosci chodzi mi o obowiazki pracodawcy wobec pracownikow
    mlodocianych oraz rzemieslnicze przygotowanie zawodowe i dokształcanie
    młodocianych. Gdyby ktos z Panstwa zechcial mi zasugerowac ... bylabym
    wdzieczna.

    dziekuje za wszelka pomoc,
    Ula G.

    PS. NIE chodzi mi o przepisy kodeksu pracy w wersji tzw. surowej (tekst
    ustawy)