PracaGrupypl.praca.dyskusje › SWIADECTWO PRACY

  • 1. Data: 2006-06-06 17:35:00
    Temat: SWIADECTWO PRACY
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanko czy na świadectwie pracy pracodawca wpisuje moje ostatnie
    stanowisko, zajmowane u niego, czy też jest tak, że wpisuje się całą
    historię tzn. kiedy w jakim okresie, ktore stanowisko zajmowalem? Bardzo
    bylby wdzieczny za komentarze.

  • 2. Data: 2006-06-06 18:58:46
    Temat: Re: SWIADECTWO PRACY
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Robi napaskudził na ekranie:
> [...]
    > stanowisko, zajmowane u niego, czy też jest tak, że wpisuje się całą
    > historię tzn. kiedy w jakim okresie, ktore stanowisko zajmowalem? Bardzo

    Co, w jakim okresie.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-06-09 17:56:17
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 6 Jun 2006 19:35:00 +0200, na pl.praca.dyskusje, Robi napisał(a):

    > jest tak, że wpisuje się całą
    > historię

    To jest odpowiedź.
    --