PracaGrupypl.praca.dyskusje › STUDENCIE STRZEZ SIE PROGRAMU WORK&TRAVEL Z FIRMA STUDENT ADVENTURE !!!!!!!!!

  • 1. Data: 2004-12-01 15:16:43
    Temat: STUDENCIE STRZEZ SIE PROGRAMU WORK&TRAVEL Z FIRMA STUDENT ADVENTURE !!!!!!!!!
    Od: "student" <n...@w...pl>

    STUDENCIE STRZEZ SIE PROGRAMU WORK&TRAVEL Z FIRMA STUDENT ADVENTURE !!!!!!!!!

    UWAZAJ STUDENCIE - ta wiadomosc kieruje byc moze takze do Ciebie -
    jesli chcesz wyjechac na wakacyjny program WORK&TRAVEL z firma
    STUDENT ADVENTURE - zastanow sie 2 razy i NIE JEDZ ZE STUDENT ADVENTURE - do
    pokazania dlaczego - uzyje ICH wlasnej reklamy..

    otoz ich najnowsza reklama wzieta ze strony internetowej to:
    "10 POWODOW, DLA KTORYCH POWINIENES WYBRAC WLASNIE STUDENT ADVENTURE:"

    uwazaj nie daj sie nabrac na oklepane slogany - a oto dlaczego:

    pisza:

    "1. ogromny zakres i zróżnicowanie naszych pracodawców - w minionym sezonie
    ponad 150 firm (w tym kasyna, ekskluzywne hotele i restauracje) w niemal
    wszystkich stanach USA postanowiło zatrudnić naszych studentów"

    a nie napisali ilu pracodawcow wycofalo im sie w trakcie - a ilu wycofalo sie
    juz na miejscu a ludzie dowiedzieli sie tego juz w stanach - i zostali na
    lodzie
    owszem otrzymywali tzw. dobre rady - ale nie za te dobre rady zaplacili
    ok. 7 tys zlotych - zaplacili je za prace, ktorej nie bylo - zeby nie byc
    goloslownym
    przyklad: Yosemite National Park w Californi - uczestnicy wyjechali a roboty
    nie bylo
    i pomyslcie jak sie czuli ??? UWAZAJCIE bo chyba sami nie chcecie sie tak
    poczuc - a z firma STUDENT ADVENTURE to jest bardzo mozliwe...

    "2. najatrakcyjniejsze stanowiska pracy, m.in.: card dealers, cage cashiers,
    slot attendants, food servers "

    - az mi sie smiac zachcialo jak to przeczytalem
    - zapomnieli napisac, ze wiekszosc pozycji znajduje sie w cleaningu
    (sprzatanie),
    wile w fast-food-ach i innych niezbyt milych miejscach gdzie stawka wacha sie w
    granicach 6$/godzine- szczesliwi ci, ktorzy pojada do wiekszej miejscowosci
    gdzie mozliwe jest znalezienie drugiej pracy. Owszem oni maja wymienione
    wyzej stanowiska pracy - ale jest ich niewiele i jak juz sa to dostaja
    je "KOLWESIE" panow ze Student Adventure - na pewno nie czlowiek z ulicy
    wiec mamy tu kolejne niedomowienie ...

    "3.możliwość wyboru optymalnego dla siebie rozwiązania: bezpośrednia rozmowa
    z pracodawcą, albo targi pracy, albo rekrutacja z wykorzystaniem jedynie
    Twojego CV i listu motywacyjnego"

    HA HA HA - optymalnego - dobre mi to - wiecie na czym to polega - centrala
    rozdziela
    prace po agencjach (oczywiscie warszawa zawsze dostaje najlepsze) a pozniej
    sami
    agenci regionalini rozdzielaja pracodawcow - wiec pomyslcie - najpierw
    centrala wsadza
    swoich znajomych na dobra robote - a pozniej jeszcze agenci lokalni swoich
    znajomych
    a dla was zostana odrzutki :) to jest niestety prawda - i wcale nie masz wyboru
    bo jesli bede cie chcieli wyslac na targi pracy to bedziesz musial pojechac
    masz taki wybor jak mis w klatce w zoo ...

    "4.kompleksowa obsługa (bilet lotniczy, ubezpieczenie, asysta przy aplikowaniu
    o wizę,
    pomoc w dogodnym zakwaterowaniu, opieka rezydentów"

    HA HA HA HA HA - ja dziekuje za taka obsluge !! wsadzcie ja sobie moi drodzy -
    otoz zacznijmy od biletu - zawsze odkad pamietam przeplacalem za bilet w
    student adventure - placilem o okolo 20% wiecej niz rynkowa cena -
    ale to wszyscy wiedza - i na to bylem przygotowany - bledem moim bylo, ze
    wogole z nimi
    pojechalem po raz drugi i trzeci - juz po pierwszym razie powinienem to olac..
    do ubezpieczenia nie moge sie przyczepic - ale nie wiem czy dlatego
    ze nie korzystalem, zy byc moze akurat tej jednej rzeczy nie zjebali.. asysta
    jest spoko - ale nie napisali, ze w tym sezonie nie bylo juz tak milo - i
    mieli
    odmowy wizy (a to dla uczestnika strata 1500zl i planow na wakacje) - czyja
    wina
    nigdy nie wiadomo -ale dobry agent potrafi przygotowac do rozmowy z konsulem..
    komentarz nasowa sie sam ...
    ha ha ha - zakwaterowanie - owszem czasami pracodawca oferuje sam
    zakwaterowanie
    ale jest ono przewaznie bardzo drogie chocby: FOUR SEASONS w zeszlym roku -ale
    to nie Student Adventure to zalatwia ale sam pracodawca SU palcem nawet nie
    kiwnie..
    a rezydenci :D :D :D - az mi sie w glowie nie miesci - chyba im chodzi o samych
    agentow, ktorzy jada na wakacje przewaznie do super pracy i nie za bardzo maja
    czas zajmowac sie uczestnikami, ktorzy przeciez juz zaplacili pieniadze ...

    "5. wieloletnie doświadczenie w organizowaniu takich wyjazdów - do tej pory,
    dzięki nam, ponad 5 tys. osób mogło zweryfikować swoje wyobrażenia o Ameryce "

    WIELOLETNIE - tak 5 lat - i 3 nazwy firmy - a dlaczego ?????
    przeciez bez powodu nikt nie zmienia nazwy firmy - bo stala nazwa dobrze sie
    kojarz - a ludzie sie z nia identyfikuja - a tu - najpierw byl SOIM pozniej
    STUDENT ADVENTURE SOCIETY (SAS) - a teraz drugi sezon STUDENT ADVENTURE - a
    dlaczego
    o sprawach w sadzie nie bede nic pisal - bo adwokatem niczyim nie jestem
    i nie mam a celu zaszkodzenie tej firmie - tylko poinformowanie innych jak to
    naprawde
    wyglada - ja bardzo chcialbym to wszystko wiedziec 2 lata temu - na pewno nie
    wybralbym juz wiecej Student Adventure..doswiadczenie o niczym nie swiadczy -
    niektorzy ludzie maja prawojazdy przez cale zycie - a jezdza fatalnie ..

    "6. nie pobieranie dodatkowych opłat za egzamin językowy i pośrednictwo
    wizowe "

    nie ma dodatkowych oplat - bo wszystkie wczesniej wliczono w podstawowe oplaty
    i sa to spore sumy - a oni nam tu pisza o oplacie za egzamin jezykowy, ktory
    nawiasem
    mowiac jest gowno wart i nic nie znaczy (sprawdzaja go sami agenci, ktorzy
    czesto
    mowia gorzej niz uczestnicy :D ) - wspomniane oplaty wynioslyby ok 100 zl
    i oto punkt 6 - wielki powod dlaczego wybrac STUDENT ADVENTURE - niech ladnie
    wszystkim wylicza na co idzie konkretna rata - i wtedy zobaczycie ile za co
    placicie
    ktos moglby ich nazwac naciagaczami, oszustami - ale ja tego nie zrobie -
    ocencie
    ich sami ..

    "7. fachowa i kompetentna obsługa w biurach na terenie całej Polski -
    nasi współpracownicy to byli uczestnicy podobnych programów"

    - ha ha ha - fachowa
    wrocmy do egzaminow jezykowych - zwroccie uwage jak sprawdzaja wasze testy -
    podpowiem z kluczem w rece - bo bez niego sami by nie zdali - owszem agenci to
    byli uczestnicy (nie zawsze :) ale oni jezdza na super roboty - i dla nich
    liczy sie tylko zeby mieli jak najwiecej uczestnikow a nie zeby uczestnikom
    bylo dobrze w stanach - to maja w dupie... a fachowosc - wychodzi najlepiej
    przy wizach - (tu pozdrawiam pana B z W:)) sam bylem swiadkiem jak agent
    zbieral
    wszystkie formularze a zapominal o paszporcie - bo po co paszport w konsulacie
    przecieznie zeby wkleic w niego wize :D i tak to sie odbywa -ciagle telefony,
    ze tego brakuje a tamto trzeba poprawic - tak jest to jest fachowa obsluga ..

    "8. obowiązkowe spotkanie dla wszystkich uczestników W&T (Orientation Meeting)
    ma miejsce w Polsce. A to oznacza, że nie musisz brać w nim udziału na terenie
    Stanów; lecisz bezpośrednio do swojego pracodawcy"

    - tak - po pierwsze jak sie
    z agentem zagada to mozna nie jechac - a po drugie nie wiem czy wycieczka
    (calodniowa)
    do warszawy w jednym wybranym przez nich terminie jest taka super - wolalbym
    juz
    pobyt w stanie rozpoczac od czegos takiego gdzie fachowo i NA BIEZACO -
    dowiedziec sie mozna co i jak - co wiecej moana przy tej okazji zwiedzic
    np. NOWY JORK ..

    "9.chcesz obniżyć koszty swojego udziału w programie? Możesz zagrać o zniżkę!
    (szczegóły w naszych lokalnych biurach)."

    - znizka :D - 100 czy 200 zl :DD
    a slyszalem o takiej promocji, ze jak przyprowadzisz 25 osob !! to masz bilet
    za darmow - 25 osob - to popatrzcie ile oni musza na tym wyciagac -
    cwaniaczki -
    ale spoko - jak ktos ma 25 osob znajomych, ktorych chce wladowac w takie
    bagno - prosze bradzo - akurat tej osobie z darmowym biletem bedzie milo
    bo zawsze mniejsze koszty - a przyjacol moze znalezc innych - bo tych pewnie
    straci - bo watpie zeby byli zadowoleni z uslug STUDENT ADVENTURE ...

    "10. Trzeci lub czwarty wyjazd na program W&T? - z nami możesz to zrobić "

    z kazdym innym biurem tez mozesz to zrobic - a tu beda chcieli zebys
    przyprowadzil
    kilku znajomych - bez tego bedzie ciezko - chyba, ze pod koniec zapisow
    bo wtedy to juz sie robi samowolka - zapisuja kazdego kto przyjdzie
    i dokona pierwszej wplaty nie patrzac na umiejetnosci jezykowe czy na to
    ze pracy nie ma ....

    oto ich reklama w moich oczach - oczywiscie sa to odczucia moje, subiektywne
    ale ja z nimi bylem i to wszystko przezylem - wiec prosze was zastanowcie
    sie 2 lub 5 razy zanm z nimi wyjedziecie - a jesli juz wyjedziecie to
    zycze powodzenia - na pewno sie przyda - wiem cos o tym :D

    na wszelkie pytania chetnie odpowiem osobiscie
    moj email: n...@w...pl

    pozdrawiam
    student