PracaGrupypl.praca.dyskusje › SPSS

  • 1. Data: 2002-09-25 09:41:37
    Temat: SPSS
    Od: "Na" <n...@N...gazeta.pl>

    Do pracy muszę nauczyć się SPSS. Niestety nie wiem skąs wziąc ten program.
    Czy może wiecie czy można zdobyć jakieś demo czy coś na czym mogłabym się
    nauczyć. Nie stać mnie na kurs. A może jeszcze poglibyście poradzić mi dobrą
    ksiązke do nauki SPSS.
    Z góry dziekuje Na

  • 2. Data: 2002-09-25 10:03:58
    Temat: Re: SPSS
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>

> [...]
    > Czy może wiecie czy można zdobyć jakieś demo czy coś na czym mogłabym się
    > nauczyć. Nie stać mnie na kurs. A może jeszcze poglibyście poradzić mi

    Wpisz sobie w google haslo SPSS i bedziesz mial/la troche do przegladniecia.

    AM

  • 3. Data: 2002-09-25 20:06:07
    Od: "Piotr Chojnowski" <p...@p...pl_SPAM>

    Użytkownik "Na" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy może wiecie czy można zdobyć jakieś demo czy coś na czym mogłabym się
    > nauczyć. Nie stać mnie na kurs. A może jeszcze poglibyście poradzić mi

    zajrzyj na www.spss.pl
    Jedynym dystrybutorem jest firma SPSS Polska z siedziba w Krakowie.
    BTW - to bardzo przyjemny programik

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2002-09-26 08:06:25
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    "Piotr Chojnowski" <p...@p...pl_SPAM> wrote in message
    .pl...

> [...]
    > dobrą
    > >

    > zajrzyj na www.spss.pl
    > Jedynym dystrybutorem jest firma SPSS Polska z siedziba w Krakowie.

    Nie daja demo, nie daja mozliwosci skorzystania, a gdy sie czlowiek u nich
    zarejestruje to potem przysylaja bardzo przyjazne mozliwosci uczestnictwa w
    kolejnych szkoleniach za coraz wyzsze kwoty.
    Mialam podobny problem, ze potrzebowalam SPSS i tyle.

    Magda