PracaGrupypl.praca.dyskusjeSKRADZIONE LOGO › SKRADZIONE LOGO
    From: n...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: SKRADZIONE LOGO
    Date: 11 May 2003 23:37:27 +0200

    Jaki czas temu, kiedy jeszcze studiowałam na ASP, ogłoszono konkurs na projekt
    logotypu dl firmy x, podjęłam się zadania. Umówiłam się z panem prezesem firmy
    który dokładnie opisał mi jakie są jego oczekiwania, przy okazji przestrzegł
    mnie że nie jedna agencja reklamowa próboała swoich sił, niestety z mizernym
    skutkiem.
    Ponieważ był to konkurs,- kasę dostwał ten kto zaprojektował zwycięskie logo.
    Pracowałam długo i wytrwale, dostarczyłam firmie x kilknaście dopieszczonych
    werji logotypu.... tym bardziej że pan prezes był wyjątkowo marudny, i zręcznie
    wychwytywał moje niedociągnięcia, trwało to ok dwóch miesięcy, pod koniec już
    prawie zostałam zapewniona że moje logo wygrało, po czym prezes umilkł.
    Dzwoniłam pisałam wszystko na nic, uznałam że logo wkońcu nie przeszło.
    Co się okazuje, znak firmowy który kilka lat temu zaprojektowałam dla firmy o
    międzynarodowym statusie na której stronie pełno tekstów w stylu- profesjonalni
    lojalni...i takie tam pirerdoły, że to LOGO widnieje na głównej stronie.
    Logotyp nad projektem którego slęczałam po nocach, został bezczelnie
    skraadziony, skradziona moja prca, i moja wiara w to że ludzie w białych
    kołnierzykach są ok.
    Minęło kilka lat a ja wciąż popełniam błędy, oczywiście proporcjonalnie coraz
    mniej... ale jednak.
    eh.
    Pozdr
    Bas