PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy :-) Tym razem ja narzekam › Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    From: f...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    Date: 4 Jul 2003 17:15:29 +0200

    Poznalem proces rekrutacyjny z obydwu stron,
    z jednej strony - sam rekrutujac ludzi a z
    drugiej - szujakac pracy.

    Caly czas szukam lepszej pracy, lepiej platnej
    itp.

    W tej chwili jestem kierownikiem projektu z
    4 letnim stazem pracy w Bielsku-Bialej (mieszkam
    w Krakowie i w Tychach).
    Wyksztalcenie: Licencjat - zarzadzanie finansami
    Inzynier - Systemy informatyczne i telekomunikacyjne

    Do tego: MCSE oraz ISP
    Znajomosc: SQL niezlym poziomie i Delphi, do
    tego ERP/MRP2, i integracja systemow.

    Zarabiam 2500-3200 zl netto+komorka+samochod.
    Praca nie jest zbyt ciezka.

    Problem w tym ze szukam lepszej pracy i choc jestem
    zapraszany na rozmowy ktore czasami koncza sie
    propozycja pracy to niestety nigdy nawet sa one
    porownywalne do warunkow jake mam teraz.

    Gdy firma jest duza (bo glownie w takich szukam
    pracy) to rzadko jestem zapraszany na rozmowy.
    A jezeli juz - to na stanowiska szeregowych
    pracownikow w najgorszych dzialach (np.Hotline za
    1200zl brutto).

    Powiedzcie mi - jak to jest w tym kraju - ze
    czlowiek taki jak ja ma problemy z praca?

    Wcale mnie nie dziwi ze studenci nie moga znalezc
    pracy. Smiech mnie ogarnia gdy ludzie w branzy
    IT chca zarabiac w trzy lata po studiach 5000zl netto.
    W W-wie czy Wroclawiu to moze mozliwe - ale gdzie
    indziej? Zaczynam w to watpic.

    Po co studiowac? Po co placic kupe kasy za certyfikaty?
    Po co w ogole sie uczyc jak pracuje sie za taka sama
    lub mniejsza kase jak fizyczni do tego na stanowiskach
    na ktorych odpowiedzialnosc jest praktycznie zerowa???

    Na szczescie juz zalatwilem prace za granica. Wiec
    po wejsciu do UE znikam z tego kraju :-)

    Dam szanse swoim mlodszym kolegom :-)

    FX