PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy : porozumienie czy wypowiedzenie?

  • 1. Data: 2003-10-24 07:25:39
    Temat: Rozwiązanie umowy : porozumienie czy wypowiedzenie?
    Od: "pytjnik" <p...@o...pl>

    Mam możliwość wyboru : rozwiązanie umowy za porozumieniem stron lub zaklad
    zwalnia mnie z przyczyn ekonomicznych, przedstawiona analiza finansowa płacy
    jest porównywalna - co wybrać ?
    Może ktoś mi doradzi.
    Dzięki.

  • 2. Data: 2003-10-24 07:51:29
    Od: "ania" <b...@h...com>

    Poproś o zwolnienie z przyczyn ekonomicznych, to jest korzystniejsze dla
    pracownika.

  • 3. Data: 2003-10-24 09:21:33
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Oczywiscie ze w tej sytuacji lepiej zeby Cie zwolnili z ich winy. Dostaniesz
    moze jakas odprawe itd...

  • 4. Data: 2003-10-24 18:19:52
    Od: "M.T." <s...@o...pl>

    "pytjnik" <p...@o...pl> wrote in message
    > Mam możliwość wyboru : rozwiązanie umowy za porozumieniem stron lub zaklad
    > zwalnia mnie z przyczyn ekonomicznych, przedstawiona analiza finansowa
    płacy
    > jest porównywalna - co wybrać ?

    witam!
    oczywiscie wypowiedzenie!!!!!!
    przy porozumieniu stron nawet te marne grosze z bezrobocia nie przysluguja!

    pozdr. M.T.