PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozpoczecie dzialalnosci gospodarczej. › Rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej.
  • Data: 2004-09-29 06:47:31
    Temat: Rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej.
    Od: "sauron27" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Pracuję na etacie w firmie, ale dodatkowo chciałbym otworzyć własną działalność
    gospodarczą(usługi). W związku z tym mam pytanka:

    1. Jakie składki będę musiał odprowadzać dodatkowo z tytułu prowadzenia
    działalności gospodarczej?

    2. Chciałbym się najpierw trochę poreklamować w gazetkach lokalnych,
    skrzynkowych, jakaś strona w Internecie, ale przed rozpoczęciem działalności,
    aby zobaczyć jaki będzie popyt na moje usługi. W związku z tym mam pytanie, czy
    jakiś urząd może się do tego przyczepić, wysuwając np. zarzut, że prowadzę nie
    zarejestrowaną działalność gospodarczą?

    Na pewno macie doświadczenie w tych tematach, więc proszę o radę.

    pozdrawiam