PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyscyplinarka

  • 1. Data: 2004-02-03 07:47:30
    Temat: dyscyplinarka
    Od: "Gazeta" <s...@g...pl>

    Witam,

    31 stycznia br. upłynął termin mojego wypowiedzenia. Od trzech dni nie
    jestem już pracownikiem czy mimo to były pracodawca może mi wystawić naganę
    lub jakąś dyscyplinarkę?

    Moje obawy nie są uzasadnione ponieważ wypowiedzenie dostałam 30 grudnia i
    przez cały styczeń byłam zwolniona ze świadczenia pracy. 22 stycznia o
    godzinie 18 z minutami dostaję telegram, że 26 stycznia o godzinie 9.30 mam
    się pilnie stawić do pracy. Oczywiście pojechałam i co się okazało? Że mam
    do wyboru: - cofają mi wypowiedzenie i 31 stycznia mam sama napisać
    rozwiązanie za porozumieniem stron (chyba ich pogrzał straciłabym wtedy
    odprawę) lub jeśli nie przyjmę ich warunków dostaję zwolnienie w trybie 52
    Kp. A wszystko to dlatego, że pilnie trzeba było zrobić pewną robotę której
    niby to ja nie zrobiłam (ja byłam na zwolnieniu lekarskim od 4 listopada do
    23 grudnia, potem były święta, a potem dostałam wypowiedzenie). Przez 3
    miesiące ktoś wykonywał moje obowiązki i po takim czasie ja jestem
    odpowiedzialna za nie zrobioną robotę.

    Zaczęłam się obawiać ponieważ wysłałam do nich pismo ponaglające o
    wypłacenie pensji zaległej za grudzień, za styczeń, za nadgodziny i odprawy.
    to wszystko powinnam dostać najpóźniej 30 stycznia i nie dostałam. Mam
    zamiar złożyć skargę do PIPu, ale dałam im czas do 4ego na wypłacenie. I
    teraz się zastanawiam czy dobrze zrobiłam, czy oni nie mogą mi jeszcze jakoś
    zaszkodzić.

    Renata

    begin 666 Renata Surma.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E-U<FUA.U)E;F%
    T80T*1DXZ
    M4F5N871A(%-U<FUA#0I.3U1%.T5.0T]$24Y'/5%53U1%1"U04DE
    .5$%"3$4Z
    M+2T@/3!$/3!!4F5N871A/3!$/3!!1T<@-#(X.3<W,@T*14U!24P
    [4%)%1CM)
    M3E1%4DY%5#I2+E-U<FUA0'=P+G!L#0I2158Z,C P-# R,#-4,#<T-S,P6@T*
    +14Y$.E9#05)$#0H`
    `
    end

  • 2. Data: 2004-02-03 08:50:58
    Temat: Re: dyscyplinarka
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > 31 stycznia br. upłynął termin mojego wypowiedzenia. Od trzech dni nie
    > jestem już pracownikiem czy mimo to były pracodawca może mi wystawić naganę
    > lub jakąś dyscyplinarkę?

    Nie ustepuj. Z reguly takie zagrywki sa po to, zeby nie wyplacac odprawy
    pracownikowi ...

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 3. Data: 2004-02-03 09:04:13
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości

    Witam,

    Wydaje mi się że kolega ma racje, bardzo często pracodawcy tak robią
    aby nie wypłacić odprawy, jeżeli oni ci dali wypowiedzenie to już nic nie
    musisz
    podpisywać, przy wypowiedzeniu z ich strony należy ci sie odprawa.
    Teraz tylko czekaj na pieniążki, jeżeli ich nie będzie to do sądu pracy,
    sprawe
    masz wygraną.

    Pozdrawiam
    TS.