PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna › Rozmowa kwalifikacyjna
    From: phpmaster <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rozmowa kwalifikacyjna
    Date: Mon, 12 Dec 2005 22:00:45 +0100

    Witam

    Dostałem dzisiaj ofertę pracy na stanowisko programisty PHP ale
    oczywiście przed podjęciem pracy musze pomyślnie przejść rozmowę
    kwalifikacyjna, problem polega na tym, że jest to dla mnie pierwsza
    oferta ,,z górnej półki". Ze względu, iż zależy mi na stałej i dochodowej
    pracy a miejsce zatrudnienia jest oddalone o około 500 km (Warszawa) od
    dzisiejszego miejsca zamieszkania (w grę wchodzi przeprowadzka) zwracam
    się z pytaniami do tych, którzy mają już doświadczenie w takich sprawach:
    - czego mam się spodziewać na miejscu i podczas rozmowy (prócz tuzina
    chętnych na miejsce)?
    - czego mam unikać jak ognia?
    - w granicach jakich warunków finansowych mógłbym rozważać decyzję o
    przeprowadzeniu się (domyślam się, że życie w Warszawie nie należy do
    najtańszych)
    - jutro pracownik firmy ma do mnie zadzwonić i podać szczegóły gdzie i
    kiedy odbędzie się rozmowa... o co najlepiej pytać przed decyzją wyjazdu
    do Warszawy (koszta transportu też się liczą a na darmo nie uśmiecha mi
    się jechać)