PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozliczanie delegacji służbowej jeszcze raz... › Rozliczanie delegacji służbowej jeszcze raz...
    From: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rozliczanie delegacji służbowej jeszcze raz...
    Date: Mon, 20 Feb 2006 12:07:39 +0100

    Witam wszystkich!

    mam kilka pytań dotyczących rozliczania delegacji służbowych.

    Pracownik wyjeżdża z pn rano, wraca pt wieczorem.
    Jedzie samochodem służbowym (sam prowadzi, w obie strony) ponad 400km w
    jedną stronę.
    Pracodwca pokrywa koszty noclegu.

    Ile powinien otrzymać pracownik??I za co konkretnie?? Czy to, że sam
    prowadzi ma jakies znaczenie???

    Czy to, że taka sytuacja ciągnie się od kilku miesięcy ma jakies
    znaczenie??? (wyjazdy w każdym tygodniu, zmienia się tylko miejsce i
    odległość, jednak z reguły jest to ok 400-500km)

    Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedzi.

    PS: wiem, google wielkim przyjacielem jest, ale udało mi sie znaleźć
    tylko jakieś baardzo ogolne informacje, z ktorych niewiele wynika)

    --
    E_m_i_

    "Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
    mieć mocne skrzydła.
    Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
    K. Chopin "Przebudzenie"