PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rezultat rozmowy kwalifikacyjnej...?

  • 21. Data: 2005-11-18 22:37:36
    Temat: Re: Rezultat rozmowy kwalifikacyjnej...?
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > [..]
    >>
    > Żartujesz chyba? I kto to jest Marek?

    Dyżurny specjalista niniejszej grupy w dostrzeganiu powodów: "dlaczego to
    się nie uda / dlaczego tak się nie da".

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 22. Data: 2005-11-18 22:39:11
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Jotte napisał(a):

    > Kiedyś był jeden taki, co uważał pewne zasady za wiecznotrwałe i jedynie
    > słuszne. Zaraz, zaraz - jak mu było...? Już pamiętam - Tomas de
    > Torquemada.

    E tam. Teraz mamy dwóch takich swoich bliźniaków.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 23. Data: 2005-11-19 01:09:46
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > Socjalna, w sensie przeciwienstwa liberalnej.

    no, nie wiem. endriu w telewizorni gadał że on zmienia kierunek na
    socjalno-liberalny więc....

    > I.

    gro

  • 24. Data: 2005-11-19 09:16:11
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Paweł 'Styx' Chuchmała napisał(a):
    > Dyżurny specjalista niniejszej grupy w dostrzeganiu powodów: "dlaczego to
    > się nie uda / dlaczego tak się nie da".
    Dobre :D Dzęki za info. Ostatnio nie jestem na bieżąco.
    pozdr.
    m.

  • 25. Data: 2005-11-19 15:53:50
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dlll6p$5mj$2@panorama.wcss.wroc.pl Paweł 'Styx'
    Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> pisze:

    > E tam. Teraz mamy dwóch takich swoich bliźniaków.

    Musiałeś przypomnieć? :-((
    :-))

    Jotte

  • 26. Data: 2005-11-21 21:05:21
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dllg6g$qgu$1@nemesis.news.tpi.pl Immona
    <c...@n...googlemailu> pisze:

    > Ubezpieczenia rentalne sa wyjatkowe, poniewaz jest to przymus kupienia od
    > panstwa uslugi istniejacej rowniez na wolnym rynku i to takiej, na ktora
    > stac kazdego, od kogo jest sciagany ZUS - skoro jakos zyje z pensji, od
    > ktorej jest on odejmowany.
    Nie, nie są wyjątkowe - są wręcz typowe, są powszechnie stosowane. Prędzej
    czepiłbym się podatków, bo za nie przymusowo kupujesz wiele rzeczy/usługi
    których wcale nie potrzebujesz, ergo - kupujesz je innym. Na przykład ja ze
    swoich podatków finansuję m.in. usługę obsługi ściągania podatków, a tej -
    słowo daję - jakoś nie potrzebuję. ;)

    > A to, zeby panstwo nie mialo armii starych
    > zebrakow wskutek ludzkiej nieodpowiedzialnosci da sie zalatwic żądajac
    > przedstawienia dowodow, ze sie odklada na emeryture do funduszy lub
    > innych inwestycji co najmniej tyle, ile wynosi minimalna skladka w
    > systemie panstwowym. Jesli ktos nie przedstawi, to niech z niego sciaga
    > panstwo.
    Skąd fundusze na realizację uprawnień dotychczas nabytych przez obywateli?

    > Socjalna, w sensie przeciwienstwa liberalnej.
    Dziwne.
    Nie znam cywilizowanego państwa którego ustrój byłby całkowicie pozbawiony
    elementów socjalnych i tym samym czysto liberalny. Nie potrafię także podać
    przykładu państwa w którym nie funkcjonują żadne mechanizmy liberalne.
    Wnioskuję zatem, że elementy te muszą koegzystować, choć można się spierać o
    proporcje. Ustawianie ich jako przeciwieństw to IMO błąd.

    Jotte