PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja do OPEL Polska w Gliwicach w ADECCO__ POMOCY!!!

  • 1. Data: 2006-02-28 14:07:20
    Temat: Rekrutacja do OPEL Polska w Gliwicach w ADECCO__ POMOCY!!!
    Od: "TomeK." <t...@o...pl>

    Witam

    mam prośbę
    czy ktoś już przeżył rekrutacje do Opel Polska w Gliwicach prowadzoną przez
    firmę ADECCO??
    chodzi mi o pierwszą rozmowe kwalifikacyjną i dalszą rekrutacje zbiorowa
    jak to wyglada i na co zwracają uwagę

    proszę o opinie i pomoc

  • 2. Data: 2006-02-28 19:58:04
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Hej,
    Napisz jeszcze o jakie się ubiegasz stanowisko, mogę zaczerpnąć info
    od kolegi który startował to działu utrzymania ruchu.

  • 3. Data: 2006-02-28 20:03:47
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: TomeK. [Tue, 28 Feb 2006 15:07:20 +0100]:

    > czy ktoś już przeżył rekrutacje do Opel Polska

    Nie, wszyscy kandydaci nie żyją ;-)

    Kira (sorry, NMSP, tak fajnie to zabrzmiało)

    --
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|