PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - okres wykształcenia/pracy

  • 1. Data: 2005-02-24 19:27:34
    Temat: CV - okres wykształcenia/pracy
    Od: "Zbylun" <z...@i...pl>

    Witam,

    jak napisać element CV (datę) dotyczący wykształcenia/pracy zawodowej w
    sytuacji gdy studia/praca jeszcze trwają/trwa.
    Załóżmy, że jeszcze studiuję i pisze:

    WYKSZTAŁCENIE
    październik 2000 - x Uniwersytet jakiś tam

    Co podać w miejsce x :
    słowo "nadal" ?
    datę ukończenia studiów? (a co w takim przypadku napisać jeżeli ktoś
    pracuje na umowę na czas nieokreslony czy na umowę zlecenie i nie zna daty
    zakończenia pracy)

    Z góry dziękuje za odpowiedź!

    pozdrawiam,
    Zbylun

  • 2. Data: 2005-02-24 20:00:11
    Temat: Re: CV - okres wykształcenia/pracy
    Od: Tomasz <t...@g...net>

    Zbylun napisał(a):
> [...]
    > Załóżmy, że jeszcze studiuję i pisze:
    >
    > WYKSZTAŁCENIE
    > październik 2000 - x Uniwersytet jakiś tam
    [...]

    ja nie pisalem nic... po prostu tylko data rozpoczecia, jakos do tej
    pory sie wszyscy domyslali o co chodzi ;)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2005-02-24 20:18:25
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > jak napisać element CV (datę) dotyczący wykształcenia [..]
    > gdy studia/praca jeszcze trwają/trwa.
    > Załóżmy, że jeszcze studiuję i pisze:
    > WYKSZTAŁCENIE
    > paĽdziernik 2000 - x Uniwersytet jakiś tam

    Zawsze wydawało mi się, że studia są kuźnią ludzi myślących
    i potrafiących rozwiązywać problemy na poziomie "wyższym"...
    Powyższe uzasadnia w znakomity sposób konieczność
    przeprowadzania przeróżnych testów podczas rekrutacji ;(.
    A wracając do pytania: napisz jak chcesz, byleby wynikało
    z tego to, co ma wynikać!

  • 4. Data: 2005-02-25 11:50:26
    Temat: Odp: CV - okres wykształcenia/pracy
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > Zawsze wydawało mi się,

    Ot studia sa dla ludzi myślących a nie dla tych co się im wydaje ....

    rafal

  • 5. Data: 2005-02-25 13:45:41
    Od: " Ozlem" <o...@N...gazeta.pl>

    Zbylun <z...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > datę ukończenia studiów? (a co w takim przypadku napisać jeżeli ktoś
    > pracuje na umowę na czas nieokreslony czy na umowę zlecenie i nie zna daty

    2000-obecnie Uniwersytet jakis tam

  • 6. Data: 2005-02-25 20:57:38
    Temat: Re: Odp: CV - okres wykształcenia/pracy
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Ot studia sa dla ludzi myślących a nie dla tych co się im wydaje ....

    Myślącym coś się może wydawać, innym nie bardzo .....