PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekomendacje

  • 1. Data: 2005-07-27 07:05:14
    Temat: Rekomendacje
    Od: k...@p...onet.pl (Klub)

    Witaj pl-praca-dyskusje!

    Pod jakim haslem w CV umiesci telefony i adres ludzi, ktorzy moga mi da
    rekomendacje?
    Czy jest to dobrze widziane przez pracodawce?

    --
    Pozdrowienia,
    Klub

  • 2. Data: 2005-07-27 07:28:15
    Temat: Re: Rekomendacje
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Uzytkownik "Klub" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Witaj pl-praca-dyskusje!
    >
    > Pod jakim haslem w CV umiesci telefony i adres ludzi, ktorzy moga mi da
    > rekomendacje?

    Referencje.

    > Czy jest to dobrze widziane przez pracodawce?

    Oczywiscie.

    vertret

  • 3. Data: 2005-07-27 15:41:52
    Temat: Re[2]: Rekomendacje
    Od: k...@p...onet.pl (Klub)

    Witaj vertret,

    W Twoim liście datowanym 27 lipca 2005 (09:28:15) można przeczytać:

    v> Uzytkownik "Klub" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    v> news:549632802.20050727091326@poczta.onet.pl...

    v> Referencje.

    v> Oczywiscie.

    v> vertret

    Dzieki

    --
    Pozdrowienia,
    Klub

  • 4. Data: 2005-07-27 21:14:25
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Dnia 27 Jul 2005 09:05:14 +0200, k...@p...onet.pl (Klub)
    napisał(a):

> [...]
    >rekomendacje?
    >Czy jest to dobrze widziane przez pracodawce?

    Hm...powiem Ci ze od kilku lat pracuje...rowniez na stanowiskach
    kier...sam rowniez zmianielm czesto prace i ogolnie dostaje zawsze
    cala rzesze roznych ofert na moj list motywacyjny i CV, Udalo sie tez
    dostac do na prawde renomowanych firm po przejsciu burzliwych
    rekrutacji i kilku rozmow. Z doswiadczenia powiem Ci jak u mnie to
    wygladalo

    Nie umieszczam w CV zadnych info na temat referencji....Firmy i
    instytucje, jesli nastapi taka potrzeba, same odezwa sie do Ciebie i
    poprosza o numery tel do osob, ktore mogloby sie wypowiedziec na Twoj
    temat...Moim zdaniem wiec info na ten temat jest zbedne i u mnie fakt
    ten jak njbardziej sie sprawdza...Pozdrowki

    Arek

  • 5. Data: 2005-07-28 03:54:31
    Od: k...@p...onet.pl (Klub)

    Witaj Arek,

    W Twoim liście datowanym 27 lipca 2005 (23:14:25) można przeczytać:

    Dziekuje
    Prosze jeszcze o odpowiedz innych osob

    --
    Pozdrowienia,