PracaGrupypl.praca.dyskusjeRejestracja w urzedzie pracy. › Rejestracja w urzedzie pracy.
    From: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rejestracja w urzedzie pracy.
    Date: Tue, 11 Mar 2003 10:54:40 +0000 (UTC)

    Jestem ubiegłoroczna absolwentką i od miesiaca zarejestrowana bezrobotna.
    Wydaje mi sie, ze warto sie zarejestrowac przynajmniej dla ubezpieczenia. Nic
    nie tracisz, jedynie kilka godzin co miesiac kiedy musisz sie
    zglaszacna "potwierdzenie gotowości do podjecia prtacy", jak to sie pieknie
    nazywa.
    Dokumenty: dostaniesz tam karte rejestracyjna do wypełnienia, weż dowód
    osobisty, dyplom ukonczenia szkoły, nr NIP i ostatnią umowę jeśli pracowałes.
    Status absolwenta bedziesz miał przez rok od otrzymania dyplomu, takze wydaje
    mi się, ze jeszcze przez poł roku. Jako absolwenr mozesz w ramach 1 Praca
    skorzystac z stazy, w marcu maja byc pieniadze, moze akurat bedziesz mógł z
    czegoś skorzystac. A sa jeszcze kursy, ale w sumie nie liczylabym na wiele ze
    stroy Urzedu :)
    pozdrawiam
    bezrobotna absolwentka