PracaGrupypl.praca.dyskusjezyciorys - ile stron? › Re: zyciorys - ile stron?
  • Data: 2003-02-24 21:33:58
    Temat: Re: zyciorys - ile stron?
    Od: "Tomasz S" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b30gcv$huh$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Mam pytanko, czy zyciorys powinien miec 1 strone czy moze miec 2 ?

    Miałem ostatnio ten sam dylemat... Wychodzilo mi na poltora strony. Po
    drobnych zabawach z formatowaniem tekstu "upchnalem" to na 1 strone. Ale
    generalnie idac za radami jakie znalazlem w sieci, lepiej jak napiszesz na 2
    strony z max najwazniejszych informacji niz 1 pobieznie. U mnie znacznie
    powiekszal rozmiar cv zakres obowiazkow z ktorych nie chcialem zrezygnowac,
    bo potencjalnie daja mi przewage nad innymi kandydatami
    pozdrawiam