PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot kosztow podróży › Re: zwrot kosztow podróży
    From: Mo <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwrot kosztow podróży
    Date: Wed, 28 Feb 2007 17:11:46 +0100

    Ktoś (Artur, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    Dzięki! :)

    ?
    > A czy przypadkiem nasza Pani nie ma w ogóle pojęcia o UZ?
    > Na moje oko ma i to poważne.

    O, następny telepata! :D
    > Przecież to ONA wystawia rachunek (w oparciu o zawartą umowę oczywiście).
    > Czy przypadkiem ta nasza Pani nie robi 20% KUP??
    > Jak sądzisz - co to jest KOSZT UZYSKANIA PRZYCHODU?

    To nie jest zleceniodawca, z którym się dyskutuje stawkę, dlatego
    chciałabym uszarpać choćby zwrot CAŁYCH kosztów, a nie tylko +/- 70%.
    Jak im za pierwszym razem przesłałam rachunek, to spanikowana pani
    księgowa zadzwoniła do mnie (po miesiącu, ale to szczegół :>), że jak
    to, że nie tak, że ona ma druczek, że musi ten druczek wypełnić... Już
    nie wspominając, że druczki się wypełnia gdzie indziej, skierowanie się
    dostaje (albo i nie) gdzie indziej, a zlecenie wykonuje jeszcze gdzie
    indziej, co powoduje, że najczęściej jest to robione albo
    korespondencyjnie, albo w warunkach polowych.

    > Czy w przypadku pracowników, to że musza zapłacić za bilety to pracodawca
    > im zwraca za "pełny bilet"? Odpowiedź brzmi - nie. Od tego jest KUP
    > pracownika w formie ryczałtu.

    A wiesz, ze właśnie przy okazji wypełniania PITa wpadła mi w oko taka
    opcja odliczenia _rzeczywiście_ poniesionych kosztów? Ale to chyba inna
    bajka i nie to mnie interesuje (aczkolwiek w moje bajce wzięłam to pod
    uwagę i umieściłam stosowne pytanie w poście inicjującym wątek :P).

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)