PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie lekarskie a koniec umowy

  • 1. Data: 2004-06-08 15:02:04
    Temat: zwolnienie lekarskie a koniec umowy
    Od: Krzyk <krzyk66[cut]@wp.pl>

    Skonczyla mi sie umowa 4 czerwca, a na zwolnieniu lekarskim jestem od 1 do 13
    czerwca.
    Mam pytanie co z tymi dniami od 5 do 13 czerwca? Czy beda platne? Czy moze platne
    beda
    tylko te dni od 1 do 4?

    --
    pozdrawiam
    Swiat, przedstawienie trwa (C) Daniel

  • 2. Data: 2004-06-08 18:10:20
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie a koniec umowy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    czerwca.
    > Mam pytanie co z tymi dniami od 5 do 13 czerwca? Czy beda platne? Czy moze

    Witam od 5 do 13.06. wypłaci Ci ZUS po dostarczeniu przez zakład pracy odp.
    dokumentów. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-06-16 15:12:48
    Od: "NOL" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzyk" <krzyk66[cut]@wp.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    13 czerwca.
    > Mam pytanie co z tymi dniami od 5 do 13 czerwca? Czy beda platne? Czy moze

    Miałem identyczną sytuację. Zwolnienie od 28 kwietnia do 15 maja, a koniec
    zatrudnienia 30 kwietnia.
    Moja "płacówka" przesłała pismo do ZUS, żeby ten przejął naliczanie zasiłku
    (dowiedz się czy to zrobiła). ZUS przysłał mi druczek do wypełnienia.
    Druczek odniosłem ZUSowi i to wszystko.

    SlavekZ