PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie lekarskie › Re: zwolnienie lekarskie
    From: "Alicja" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie lekarskie
    Date: Mon, 6 Sep 2010 11:25:40 +0200

    Użytkownik "pawelj" <p...@o...pl> napisał

    > Dołożę tylko, że zasiłek opiekuńczy to 80 % wynagrodzenia.

    Dziękuję za tę informację.

    > Zawsze zastanawia mnie takie podejście pracownika. Czy to nie aby
    > rozważanie co się lepiej opłaca? Chorować amemu czy dziecko wykorzystać ?

    Nie rozumiem o czym piszesz.
    Niczego nie rozważałam (bo ja można rozważać kto choruje a kto nie), tylko
    po prostu poprosiłam o pomoc w wyjaśnieniu spraw, na których się nie znam. I
    w sumie dobrze, że spytałam, bo wyszło na to, że kadrowa złosliwie
    wprowadzała mnie w błąd twierdząc, że za zwolnienie lekarskie na dziecko
    musi płacić zakład pracy na tych samych zasadach, na jakich płaci za
    pracownika.
    Alicja