PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienia lekarskie

  • 1. Data: 2004-05-26 19:22:41
    Temat: zwolnienia lekarskie
    Od: "Mariusz" <p...@p...pl>

    Mam pytania do szanownego gremium odnosnie zwolnien lekarskich:
    - czy nadal obowiazuje przepis, ze pierwszy dzien jest niedoplatny?
    - czy nadal odplatnosc za zwolnienie to 80% wynagrodzenia
    - czy obowiazuje jeszcze jakies zasady odnosnie dlugosci zwolnien i
    odplatnosci, o ktorych dobrze wiedziec?

    Pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2004-05-27 06:18:08
    Temat: Re: zwolnienia lekarskie
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > - czy nadal odplatnosc za zwolnienie to 80% wynagrodzenia
    > - czy obowiazuje jeszcze jakies zasady odnosnie dlugosci zwolnien i

    Ad.1 - nie
    Ad.2 - tak do 90 dnia, od 91 100%, pobyt w szpitalu 70%
    Ad3.6 miesięcy lub 9 ( choroby społeczne np grużlica )i może być przedłużony o
    3 mieciące, czyli 9 lub 12 miesięcy.Administracja państwowa 12
    miesięcy.Pozdrawiam.