PracaGrupypl.praca.dyskusjezwiazki zawodowe pracownikow - czy warto sie zapisac? › Re: zwiazki zawodowe pracownikow - czy warto sie zapisac?
  • Data: 2004-08-31 22:41:15
    Temat: Re: zwiazki zawodowe pracownikow - czy warto sie zapisac?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zwiazki zawodowe pracownikow - czy warto sie zapisac? jakie sa tego
    > plusy i minusy? ( firma sp. z o.o. - okolo 220 osob)

    Warto, szczególnie jeśli związek duży (liczny) i prężny organizacyjnie.
    Podstawowe plusy:
    - możliwość ochrony przed zwolnieniem (umiejętnie zastosowana ustawa o ZZ ma
    sporą skuteczność)
    - bezpłatna i natychmiastowa porada prawna
    - reprezentacja prawna w sądzie pracy pierwszej instancji
    - komfort nie bycia samemu.
    Minusy:
    - składka? (to żart ;))
    - nie wiem - niektórzy mają stracha przed pracodawcą, no - ale o nich nie
    warto wspominać, niech się martwią sami.