PracaGrupypl.praca.dyskusje › związek agencji reklamowych i "kredytow"

  • 1. Data: 2004-06-29 20:42:31
    Temat: związek agencji reklamowych i "kredytow"
    Od: "gabi" <r...@p...onet.pl>

    Zastanawia mnie dlaczego więkoszość mniej lub bardziej pokątnych agencji
    reklamowych odferującyh pracę na promocjach, targach itd. jest usytuowana w
    poblizu firm udzielajacych kredytow? Zaobserwowałam to w Poznaniu

  • 2. Data: 2004-06-29 23:14:58
    Temat: Re: związek agencji reklamowych i "kredytow"
    Od: "HEADLINE PR" <b...@i...pl>

    Użytkownik "gabi" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > reklamowych odferującyh pracę na promocjach, targach itd. jest usytuowana
    > poblizu firm udzielajacych kredytow? Zaobserwowałam to w Poznaniu

    Pewnie zbieg okoliczności. A o jakich agencjach mówisz? no bo np. Rodan czy
    Morski to specjalnie obok instytucji kredytowych nie są. Tak samo headline,
    say.it czy Voter. No ale z kolei Lemur (rynek bernardyński), V&P(Głogowska)
    czy Outlook lub Infinity można tak sklasyfikować. A agencja Izy Łukomskiej?
    Kto wie...

    Ale obstaję przy zbiegu okolicznosci

    Bad

  • 3. Data: 2004-06-30 10:20:15

    On Tue, 29 Jun 2004 22:42:31 +0200, gabi wrote:

    > Zastanawia mnie dlaczego więkoszość mniej lub bardziej pokątnych agencji
    > reklamowych odferującyh pracę na promocjach, targach itd. jest usytuowana w
    > poblizu firm udzielajacych kredytow? Zaobserwowałam to w Poznaniu

    Pewnie ma to związek z relatywnie niskimi cenami za wynajem lokalu.

    Rygel