PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow odmownie .. ale z klasa › Re: znow odmownie .. ale z klasa
  • Data: 2004-04-02 09:54:04
    Temat: Re: znow odmownie .. ale z klasa
    Od: "noHuman" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    żadkie ale się zdaża, wiem z doświadczenia że częściej dudzym poważnym
    firmom i chyba chodzi o coś takiego jak wizerónek firmy no bo że niebedziesz
    ich pracownikiem nie znaczy że nigdy nie bedziesz klijetem, a tak jak
    znajdziesz sobie prace w jakieś podobnej firmie to nie będziesz miał urazy i
    chetniej będziesz współpracował

    noHuman

    S: sorki za ortografie i takie tam błędy