PracaGrupypl.praca.dyskusjeznow czasy 5zl/godz › Re: znow czasy 5zl/godz
  • Data: 2009-04-20 20:37:29
    Temat: Re: znow czasy 5zl/godz
    Od: "Schogun531" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek M wrote:

    > Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba 6 miesięcy.

    > Bo wygryzłeś kogoś, kto za tę samą pracę chciał 1000. ;)
    > [Zawsze znajdzie się skończona ilość studentów, która wykona to samo
    > zadanie za 5zł/godz.]
    >
    > I napisz tutaj szczerze: czy podejmując pracę za 800zl/mies. miałeś
    > zaplecze w postaci innych źródeł utrzymania, wsparcia rodziców
    > (choćby poprzez zamieszkiwanie u nich), małżonki, spadku...?
    > CIACH

    Ja tak jeszcze 8 lat temu byłem w stanie przeżyć za 600-700zł na
    miesiąc. Mieszkałem na studenckiej stancji, od rodziców już nie
    chciałem już pieniędzy i jakoś dawałem radę. Była to motywacja do
    szukanie dodatkowego zarobku ;)
    I nie pisz mi tu proszę, że tak się długo nie da, bo długo to pojęcie
    względne. Wprawdzie nie miałem samochodu, komóry i wielu innych rzeczy,
    ale życie wcale nie było smutne, nie chodziłem zdołowany ;)
    Szczęśliwie, teraz zarabiam więcej. Właściwie to nie dzięki szczęściu,
    tylko oczywiście pracy itd., itp.

    schogun531