PracaGrupypl.praca.dyskusjezmuszanie pracownika do urlopu › Re: zmuszanie pracownika do urlopu
    From: "Dagomar" <K...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zmuszanie pracownika do urlopu
    Date: Fri, 3 Oct 2003 18:39:43 +0200

    Użytkownik "Basia" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:3dd0.000010f6.3f7d99a2@newsgate.onet.pl...
    > Szanowni Państwo,
    > uprzejmie proszę o informację czy można zmusić pracownika do wykorzystania
    > urlopu wypoczynkowego.Jestem zatrudniona na czas nieorkreślony (wymiar 26
    > dni).Moja szefowa jest w 4 miesiący ciąży i planuje pracować do końca
    > października. Chce abym wykorzystała pozostałe 18 dni urlopu zanim
    przestanie
    > uczęszczać do pracy. Oświadczyła, że potem " nie będę miała okazji tego
    > zrobić". W podobnej sytuacji jest mój kolega z działu. Uważamy, że Jej
    stan nie
> [...]

    Witam

    Może piszę trochę nie na temat. Basiu! Przetrzyj oczy i spójrz szerzej na
    świat, bo chyba trochę rzeczy Ci umyka.
    Wygląda na to że pracujesz w firmie państwowej. Dobrze żebyś wiedziała jak
    wygląda rzeczywistość w większości firm.
    Pracownicy aż proszą się o urlop, nawe zaległy. W firmach prywatnych urlop
    niestety jest luksusem. Na porządku dziennym są sytuacje że podpisuje się
    kartę urlopową i pracuje się dalej. Znam ludzi którzy od pięciu lat nie
    mieli dnia urlopu!
    Dlatego proponuję Ci, idź na urlop i korzystaj z wupoczynku.

    Pozdrawiam
    Dagomar