PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana pracy › Re: zmiana pracy
    From: "misiopatysio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zmiana pracy
    Date: Sat, 29 Jul 2006 12:09:28 +0200

    Użytkownik "fotech" napisał w wiadomości
    > Polecacie jakiś system poszukiwania pracy?
    > szczerze nie wiem jak mam podejść temat zmiany pracy...

    > nie ucieka sie pracy, tylko dlatego ze ja trzeba robic.

    wiem, ale nie uciekam dla tego że muszę pracować, tylko dla tego że po raz
    kolejny robimy jakiś projekt zupełnie chaotycznie w sposób nie przemyślany
    co mnie doprowadza do szewskiej pasji i nie widzę najmniejszych przejawów
    żeby to miało się zmienić. brakuje w firmie programistów którzy "łatają"
    nasze oprogramowanie, dyroktor pod którego podlegam jest nie poradny i na
    rozwiązanie problemów daje rady "na przeczekanie" i mówi że będize dobrze.
    nie ukrywam do zmiany pracy przyczyniły się jeszcze inne powody:
    - z nowym stanowiskiem sobie nie radze,
    - ogólnie praca mi się nie podoba (chciałbym pracować w handlu/usługach a
    pracuje przy tworzeniu map wektorowych i systemach bazodanowych)

    > Jesli potrzebujesz nie-studnetow zeby wykonac robote, powiedz twardo
    szefowi, ze chcesz nowych innych ludzi, sciagnij takich [ciach]

    dzięki za radę

    > Co do agencji rekrutujacych, to wydaje mi sie, że to istotnie zalezy od
    charakteru pracy jakiego szukasz. Ja osobiscie nie wierze w to, ze oddac
    swoje CV np do Bigramu, oni wprowadza do swoich systemow i po 3 dniach ktos
    bedzie mnie chcial zatrudnic. Nie mam pojecia kto tam siedzi i co robi, ale
    mi to zupelnie nie pasuje:)

    no ale szukać trzeba :D