PracaGrupypl.praca.dyskusjezlecenie/caly kraj - z czym to sie je ? › Re: zlecenie/caly kraj - z czym to sie je ?
    From: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zlecenie/caly kraj - z czym to sie je ?
    Date: Mon, 30 Aug 2004 13:46:35 +0200

    Użytkownik "miro" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cgutrs$2p7$2@inews.gazeta.pl...
    > Witam. Udalo mi sie (chyba) znalezc taka nawet fajna fuche, mniejsza z tym
    > na czym ona polega. z grubsza chodzi o to, ze koles ma mi zaplacic za
    > zrobienie czegos na kompie, po czym mam mu te dane w przeslac. problem
    tylko
    > w tym, ze nigdy jeszcze nie podejmowalem sie takiej roboty i nie wiem jak
    > ma wygladac od strony prawnej. czy podpisuje sie jakas umowe (i w jaki
    > sposob, mieszkamy w dwoch roznych czesciach kraju) ? chodzi o to, zebym
    nie
    > wyszlo tak, ze ja to zrobie a gosc mnie oleje i kasy nie zobacze.
    pozdrawiam
    > i z gory dziekuje za pomoc.

    podpisuje sie umowe (o dzielo lub zlecenie)- zleceniodawca przesyla do
    Ciebie dwa podpisane przez siebie egzemplarze umowy, podpisujesz je i Ty,
    jeden sobie zostawiasz, drugi mu odsylasz.
    Co do przesylania materialow netem- mozliwosci sa dwie. Jak masz umowe i
    goscia znasz (ewentualnie zajmujesz sie np. tworzeniem stron internetowych-
    wtedy w robiona strone zaszywasz latke umozliwiajaca zdalne wylaczenie tego
    serwisu w przypadku przekretow z kasa) to przesylasz swoja czesc roboty i w
    czasie okreslonym w umowie (zwykle 14 dni) dostajesz pieniadze. Druga
    mozliwosc: przesylasz czesc swojej pracy, a calosc dopiero po wplynieciu
    umowionej naleznosci na twoje konto. Ogolnie wszystko zalezy od tego jak sie
    umowicie.

    pozdrowienia, powodzenia
    Asiek