PracaGrupypl.praca.dyskusjezgodzić się na porozumienie stron? › Re: zgodzić się na porozumienie stron?
    From: "mangha" <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zgodzić się na porozumienie stron?
    Date: Thu, 11 Dec 2003 11:46:59 +0100

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl> napisał w wiadomości
    news:br5lm6$oc9$1@inews.gazeta.pl...

    > Firma chce mnie zwolnić, ale tak, bym od 1 stycznia już nie
    pracował;
    > mam tu 1-mies. okres wypowiedzenia.
    > Z tym, że szef "zaproponował" mi to dziś. Warunek jest taki, że sam
    > miałbym złożyć wypowiedzenie lub też odbyłoby się to za
    porozumieniem
    > stron - w imię dobrych stosunków, no i dostanę piekną opinię. Powód
    > zwolnienia: po prostu się tu nie sprawdziłem, głównie chodzi o marne
    > efekty mojej pracy w zakresie zdobywania nowych klientów, co nie
    > znaczy, że nad tym nie pracowałem (tak gwoli rzetelności). Ze swej
> [...]

    Ja miałam podobny przypadek - szef likwidował mój dział i w związku z
    tym dostałam zwolnienie. Wszystko było pięknie, dopóki nie odmówiłam
    porozumienia stron. Usłyszałam parę przykrych słów, w tym wyraźną
    sugestię, że rzekomo spowodowałam upadek działu i naraziłam firmę na
    straty... A w pracę była zaangażowana i efekty były, dlatego tym
    bardziej było mi przykro. Nie poddawaj się! Jeżeli Twój pracodawca
    posunął się do szantażu, to tym bardziej nie masz pewności, w jaki
    sposób będzie Cię rekomendował telefonicznie (bo rzeczywiście
    rekomendacja na papierze niewele znaczy - zwykle sprawdza się to przez
    telefon).

    Poza tym za Twoją efektywność odpowiada przede wszystkim Twoje
    kierownictwo - jeśli coś było nie tak ze zdobywaniem klientów, to
    powinni reagować od razu, np. przeszkolić Cię, zmienić metody pracy,
    wprowadzić odpowiednie procedury kontroli itp.

    --
    mangha

    Do what thou wilt shall be the whole of the Law.