PracaGrupypl.praca.dyskusjezerwanie umowy › Re: zerwanie umowy
    From: Herakles <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zerwanie umowy
    Date: Wed, 23 May 2007 07:17:29 +0200

    pawel j wrote:

    > Wyciągi bankowe wystarczą? Mam umowę od marca. Dwa razy było po terminie 6
    > dni. Wcześniej miałem 2 umowy na czas 3 i jednego miesiąca. Sprawa
    > wyglądała podobnie. Sporadycznie było w terminie. Czy to wystarczy i będę
    > mógł sie
    > obronić w przypadku roszczeń pracodawcy

    skoro to jest trzecia umowa z tym pracodawcą, to jest to z mocy prawa umowa
    na czas nieokreślony, więc obowiązuję Cię okres wypowiedzenia 2tyg jeśli
    pracujesz tam pół roku, albo miesiąc jak pracujesz chyba do 3 lat no i 3
    mies pow 3 lat. Chyba, że umowa stanowi inaczej. Pamiętaj tylko, że
    pracodawca skór... może zatańczyć porzucenie pracy, więc będziesz musiał
    dochodzić praw przed sądem.