PracaGrupypl.praca.dyskusje'zemsta to ___ewska frajda' › Re: 'zemsta to ___ewska frajda'
    From: "michu" <6...@n...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 'zemsta to ___ewska frajda'
    Date: Thu, 24 Apr 2003 22:35:37 +0200

    Użytkownik "MaL" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b88rtj$osr$1@inews.gazeta.pl...
    > witam
    > Mam pewna sprawe i zwracam sie o pomysly/propozycje do Was.
    > Pracuje w pewnej panstwowej instytucji od 5lat. Calkiem niedawno zostalem
    > zdegradowany na nizsze stanowisko mimo iz wywiazywalem sie fachowo i

    A ja ciebie popieram. Zeslij na nich pare kontrol. Skarbowka, nik, pip, pih
    ich zalatwia - przynajmniej kontrole dadza im sie we znaki (ja tak zrobilem
    mojej bylej firmie i kary z roznych kontroli wyniosly okolo 10 tys PLN - bys
    widzial mine dyra jak wywalali go z roboty za zaniedbania - sama rozkosz)
    Idz do tych instytucji i zloz oficjalna, anonimowa skarge na swoja firme i
    kontrole murowane. Mozesz tez sformatowac dyski we wszystkich kompach do
    ktorych masz dostep (tu nic ci nie udowodnia jak nie dasz sie zlapac, ale
    jest to troche chamskie bo robisz klopoty kumplom a nie dyrekcji - no chyba
    ze ich nie lubisz), narobic firmie zlej opinii u potencjalnych i obecnych
    kontrahentow, mozesz wrzucic do sieci jakiegos przyjemnego wirusika (polecam
    Nimde albo I love you).