PracaGrupypl.praca.dyskusjezdjecia do ofert o pracę › Re: zdjecia do ofert o prace^
    From: "fotografik online" <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zdjecia do ofert o prace^
    Date: Tue, 16 Oct 2007 20:35:35 +0200

    Użytkownik "Boa" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fevige$g2n$1@daniel-new.mch.sbs.de...

    > Dokładnie! Ja mam to samo - gdy mam zdjęcie, to potem o wiele łatwiej
    > przypominam sobie, który był który :-).
    > Samo zdjęcie nie wpływa jednak w żaden sposób na to, czy gostka zaproszę
    > czy nie.
    >
    > Pozdrr.,
    > Boa.
    No ale czy czesto i czy zauwazyliscie, że zdjęcie wpływa dodatkowo na wybór
    kandydata do pracy?
    A może na przykładzie? na tej stronce :
    www.zdjecia-do-dokumentow-online.prv.pl

    znajduje sie pierwsze na górze zdjęcie dziewczyny z MMS'a. Pierwsze jest
    orginalne/ niewazne że kiepskie/, a z prawej strony mocno przeretuszowane
    ale niewatpliwie celowo. Powiedzcie szczerze gdyby takie dwie kandydatki
    aplikowały o pracę, która byscie wybrali tylko na podstawie zdjęcia? czy to
    prawda że kobiety wybrały by te oryginalną, zaś panowie poprawioną?
    RP