PracaGrupypl.praca.dyskusjezbędny matematyk-informatyk? › Re: zbędny matematyk-informatyk?
    From: "TJ" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zbędny matematyk-informatyk?
    Date: Wed, 11 Feb 2004 23:34:54 +0100
    Sender: f...@p...onet.pl@tomszo.oliwa.gda.osk.pl

    > Jesteś pewny że na rękę?

    tak, stażysta otrzymuje teraz coś koło 850.

    > Moja dziewczyna pracuje jako nauczycielka: owszem w szkole
    > jest dwa dni, ale oprócz tego ma do zrobienia góre papierów
    > dla dyrekcji, przygotowanie lekcji, sprawdzanie prac domowych...
    > wychodzi DUZO więcej niż 17 godzin tygodniowo.

    napisałem - nauczyciel informatyki. Sprawdzianów z inf. nie pisze sięna
    kartkach , nie sprawdza również po zajęciach prac domowych bo się je
    omawiasz od razu przy odbiorze. Przygotowanie lekcji tak czy siak trzeba
    zrobić (jak każdy przedmiot), ale w zasadzie wykonuje się to _raz_. Za rok
    juz jest wszystko gotowe, najwyżej poprawki (o ile za tym pierwszym razem
    zostało dobrze zrobione).

    ST