PracaGrupypl.praca.dyskusjezawod z przyszloscia › Re: zawod z przyszloscia
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zawod z przyszloscia
    Date: Fri, 21 Feb 2003 13:20:25 +0000 (UTC)

    anager <a...@w...pl> napisał(a):

    > Mam przed soba ciezką decyzje - wybor kierunku studiow...
    > Jak uwazacie - specjalizacja "informatyka w zarzadzaniu" ma przyszlosc?

    Taki kierunek jest bardzo rynkowy, ale niestety tylko na rynku edukacyjnym.
    Bardzo ładnie brzmi - informatyka, więc nowoczesne technologie i zarządzanie,
    co sugeruje, że absolwent jest predestynowany do obejmowania wysokich
    stanowisk w firmach.

    Nie wiem czego uczą na takim kierunku, ale obawiam się, że kontakt z
    informatyką jest bardzo powierzchowny. To samo dotyczy zarządzania, bo nie
    bardzo rozumiem, o co tutaj chodzi - zarządzanie zawężone tylko do firm
    informatycznych czy jak, czy też jak wykorzystywać informatykę do zarządzania.

    Po ukończeniu takich studiów raczej nie będziesz postrzegany jako informatyk
    (było nie było jakiś fach) ani jako osoba posiadająca kompetencje w
    zarządzaniu (skoro dotyczy to tylko informatyki).

    Radzę ci - zdecyduj się lepiej na coś konkretnego, co cię naprawde interesuje.