PracaGrupypl.praca.dyskusjezawod z przyszloscia › Re: zawod z przyszloscia
    From: p...@t...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zawod z przyszloscia
    Date: 21 Feb 2003 11:54:27 +0100

    Moje zdanie jest następujące:
    wszelkie hybrydy kierunków studiów są niewiele warte, ponieważ żadnego
    zagadnienia nie zgłębisz dokładnie, ani zarządzania (o ile jest coś do
    zgłębiania - wiem bo kończę) ani tymbardziej informy (wiem bo studiuję). Po
    takich studiach pracę możesz znaleźć jako wdrożeniowiec albo konsultant w
    jakiejś firmie (nie tylko oczywiście). Rynek jest już trochę zapchany, po
    modzie na zarządzanie, później na resocjalizację, informa staje się kolejnym
    kierunkiem masowym.
    Z drugiej zaś strony czytając poprzednie posty trudno jest się nie przychylić
    do zdania, żeby jednak nie kierować się za bardzo sugestiami innych (nic
    bardziej nie boli jak dowiedzieć się, że kierunek który się wybrało to nie to).
    Kryterium kasy do wyciągnięcia za parę lat to nie to. Jak nie masz
    sprecyzowanych zainteresowań to może warto pomyśleć nad pójściem do jakiegoś
    doradcy personalnego, wypełnisz testy i może się czegoś nowego o sobie dowiesz.
    Na marginesie przytoczę przysłowie: "jak nie wiesz gdzie iść, idź na
    ekonomię" :), czy tam zarządzanie.