PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaświadczenie o braku dochodów

  • 1. Data: 2004-09-25 08:13:24
    Temat: zaświadczenie o braku dochodów
    Od: NKG <n...@p...onet.pl>

    Witam!

    Z góry sorry jeśli to NTG.
    Nie pracowałem i nie mam wyrobionego numeru NIP. Czy urząd skarbowy wyda mi
    na podstawie numeru PESEL zaświadczenie o braku dochodów?
    Koledze z powiatu Myślenickiego takie wydali, ale koleżanka z Krakowa
    musiała wyrabiać sobie NIP. Ja jestem z powiatu Proszowickiego.
    Jak to w końcu jest?

    Z góry dzięki za odpowiedź.

    NKG

  • 2. Data: 2004-09-25 10:38:44
    Temat: Re: zaświadczenie o braku dochodów
    Od: NKG <n...@p...onet.pl>

    Misiu napisał:
    > Jeśli nie miałeś dochodów, to nie rozliczałeś się z US, więc US może ci
    > takie (o braku rozliczania się) zaświadczenie wydać. O tym czy każą ci
    > wyrabiać NIP najprawdopodobniej zdecyduje widzimisię urzędowniczki.

    Zaświadczenie jest mi potrzebne przed 10 października. Czy zdążę?

    NKG

  • 3. Data: 2004-09-25 10:40:32
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

  • 4. Data: 2004-09-25 10:49:54
    Temat: Re: za?wiadczenie o braku dochodów
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 25 Sep 2004 10:13:24 +0200, NKG <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie pracowałem i nie mam wyrobionego numeru NIP. Czy urz?d skarbowy wyda mi
    >na podstawie numeru PESEL za?wiadczenie o braku dochodów?
    >Koledze z powiatu My?lenickiego takie wydali, ale koleżanka z Krakowa
    >musiała wyrabiać sobie NIP. Ja jestem z powiatu Proszowickiego.
    Ha! Jak tu i na p.s.prawo.* juz bylo nie raz - nie kazdy US wyrobi NIP
    osobie nie pracujacej. Powstaloby wiec mile bledne kolo. Nie
    dostaniesz zaswiadczenia o braku dochodow bo nie masz NIP a nie
    dostaniesz NIP bo nie pracujesz nigdzie :))

    A odpowiedz na Twoje pytanie jest jedna: to zalezy od widzimisie
    urzednikow i Twoich checi do walki z nimi w razie niepowodzenia. Walki
    na pisma oczywiscie.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 5. Data: 2004-09-27 15:18:58
    Od: "Drag" <d...@2...pl>

    NKG <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Zaświadczenie jest mi potrzebne przed 10 października. Czy zdążę?
    złóż podanie o NIP bo Ci kiedyś bedzie potrzebny, z tego co pamietam to w
    dwa tygodnie Ci go wydadzą, a jak nawet nie dostaniesz listu w ciagu tych 2
    tyg to udaj sie do US i popros kogoś to Ci poda

    --
    Pozdr...Drag
    "- You are number six.