PracaGrupypl.praca.dyskusjezasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi???? › Re: zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi????
  • Data: 2004-05-20 12:11:33
    Temat: Re: zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi????
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kania napisał:
    > Użytkownik "terrorysta" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Masz moj glos za :)))
    >
    > Kania

    A moj przeciw:)
    Wieczorkiem opublikuje pomysl, ktory powinien (mam nadzieje) rozladowac
    sytuacje. Pytanie, jak "pomysl" przepchnac dalej od strony techniczno-
    oficjalnej, ale "wy mi Kania pasujecie do tej roboty" ;) , jesli sam
    pomysl spotka sie z aprobata.
    W kazdym razie sens grupy uzupelniajacej widze wylacznie w powiazaniu z
    istniejaca praca.oferowana , bo inaczej zatka sie informacjami o
    klikaniu w banerki itp.
    pzdr
    Krzysztof