PracaGrupypl.praca.dyskusjezasady prowadzenia szkoleń › Re: zasady prowadzenia szkoleń
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zasady prowadzenia szkoleń
    Date: Fri, 22 Jun 2007 01:13:56 +0200

    W wiadomości news:slrnf7m0b5.a2u.jakub@jakub.kofeina.net Jakub Lisowski
    <j...@S...kofeina.net> pisze:

    > ROTFL, tyle razy stwierdzałeś, że nie warto z kimś dyskutować i ci się
    > potem zapominało
    To fakt. Ciebie też lekceważyłem jako bezwartościowego dyskutanta (i
    lekceważę nadal), a jednak teraz odpowiadam.
    Widzisz, chłopcze, dzieje się tak dlatego, że ja nie używam filtrów na
    userów. Wg mnie to dziecinada, a poza tym czasem nawet dureń coś
    interesującego napisze, choćby cytując. Więc chcę przeczytać, newsy to
    źródło wiedzy. I czytam, czasem odpowiadam.
    Nie chce mi się jednak pamiętać wszystkich bałwanów, a czytanie ich wypocin
    nie boli - ot, i cała tajemnica.

    > Niby jesteś nauczycielem, ale ja osobiście nie chciałbym, aby moje
    > dziecko miało takiego nauczyciela
    Boś głupi. Nie wiesz, jakim jestem nauczycielem.
    Ja natomiast nie miałbym nic przeciwko uczeniu czyjejś (także twojej)
    progenitury nawet wiedząc, że jej ojciec jest półgłówkiem.
    Lekarz też nie odmówiłby leczenia potomka idioty - to kwestia
    profesjonalizmu.

    [cut]
    A resztę sobie uciąłem, bo po co kretynizmy powielać.

    --
    Jotte