PracaGrupypl.praca.dyskusjezałożenie działalności gospodarczej › Re: założenie działalności gospodarczej
    From: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: założenie działalności gospodarczej
    Date: Tue, 6 Sep 2005 08:38:28 +0000 (UTC)

    Lady Marion <l...@w...to.poczta.fm> napisał(a):

    > Moja koleżanka, wróciła z Anglii, zarobiła trochę pieniędzy i 10 000zł [...]
    > Na założenie pewnie i wystarczy [...]
    nie znam dokladnie brazny, ale nie wystarczy - dlaczego?
    odpowiedz uzyska w sanepidzie, strazy pozarnej jak jej rzuca wymogami
    jakie ma spelniac lokal to moze byc w lekkim szoku a to zaledwie poczatek
    jej drogi krzyzowej:)

    > ale co potem?
    moze na poczatek to proponuje zejscie na ziemie. wnioskuje, ze jak na razie
    caly pomysl opiera sie tylko na pomysle. ot a moze "swietlica dla
    dzieciakow bo to by mi sie podobalo:)" niestety najpierw to trzeba
    dopracowac.

    dofinansowania? nadmierny optymizm moze szkodzic. zawsze bylem zdania, ze
    w pierwszej kolejnosci to licza sie wlasne srodki. raczej malo kto daje
    cos w ciemno, osobie bez doswiadczenia. poki nie zaistnieje na rynku nikt
    na nia nie zwroci uwagi. gmina jak to gmina pewnie nie bedzie miala
    pieniedzy, albo nie bardzo bedzie chciala rozmawiac. choc tutaj (sa
    pieniadze) zalezy wiele od przychylnosci urzednikow i daru przekonywania
    kolezanki:)

    > W związku z powyższym co powinna zrobić żeby założyć taką świetlicę i żeby
    > zarabiać?
    poczekac az ludzie w polsce beda wiecej zarabiac albo miec naprawde swietny
    pomysl jak to zrealizowac. niech tez okresli przedzial wiekowy "klientow"
    swietlicy to pozwoli jej na bardziej konkretne podejscie do tematu

    > Czy powinna taką działalność gdzieś zgłosić oprócz tych standardowych
    niech sie wybierze do pierwszego lepszego przedszkola i tam popyta

    reasumujac to jedyne co tutaj widze to pomysl. z terenu slaska moge wskazac
    jej taki oto przyklad:

    http://www.skraweknieba.pl

    choc nie wiem czy to pokrywa sie z jej aspiracjami

    pozdrawiam
    mhl999