PracaGrupypl.praca.dyskusjezałącznik do wypowiedzenia (długie, ku uciesze) › Re: załącznik do wypowiedzenia (długie, ku uciesze)
    From: "Lesio5" <I...@w...pI>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: załącznik do wypowiedzenia (długie, ku uciesze)
    Date: Thu, 11 Dec 2003 16:15:41 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@nat-d.aster.pl

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl> napisał w wiadomości
    news:br9vkf$s57$1@inews.gazeta.pl...

    > Pisałem tu wczoraj o sposobie rozwiązania umowy o pracę. Skończyło się
    > na tym, że nie zdecydowałem się na porozumienie stron, choć przez
    > wypowiedzenie ze strony firmy i tak nic nie uzyskałem, żadnej odprawy,

    Bo ci nie przyslugiawla żadna...

    > Notatkę zaś dołączono do wypowiedzenia jako spis uchybień.

    Super. Dali ci do ręki bron do walki z nimi w sadzie pracy. Ciesz sie...
    Bezprawne zwolnienie gdzei jako powód podaje sie nieugiecie presji próby
    zlamania kodeksu pracy.

    > Pan Jerzy X zgodził się z wieloma zarzutami.

    Ale nie podpisal tej notatki. równi dobrze mógl napisac, ze poszczules go
    piraniami albo zakazales mu oddychac.

    Jak chcesz sie bawic, mozesz sie odwolywac do sadu pracy by im krwi napsuc.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"