PracaGrupypl.praca.dyskusjezakladanie studia reklamy › Re: zakladanie studia reklamy
    From: "jarczyk.com" <a...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zakladanie studia reklamy
    Date: Wed, 22 Dec 2004 22:37:38 +0100

    > Praca na umowe-zlecenie raczej odpada ze wzgledu na niemoznosc wystawienia
    > faktur- a w przypadku reklam i animacji bazowalbym na "grubszych"
    klientach
    > ktorzy takowe wymagaja.
    > Pozdrawiam i z gory dziekuje.

    Zastanow sie nad umowa o dzielo, lecz niestety wtedy bedziesz musial sie sam
    ubezpieczyc (jesli oczywiscie chcesz byc ubezpieczony), z podatkiem masz
    spokoj dopoki nie przekroczysz dochodu 10tys Euro rocznie. Zaliczke na
    podatek dochodowy odprowadza zlecenodawca. O grubszych klienow chyba nie
    masz sie co martwic, jesli jestes dobry w tym co robisz nie bedzie dla nich
    problemu z podpisaniem umowy o dzielo. Ze swojego doswiadczenia moge
    powiedziec ze jeszcze nigdy nie trafil mi sie klient ktory ze wzgledu na
    brak mozliwosci wystawienia faktory VAT odrzucilby moja propozycje.

    Pozdrawiam

    Amigo